Lista utworów

07 kwietnia 2016

Nowy blog

Hej :)
Niestety, to nie rozdział, ale informacja równie ważna. Wspominałam, że razem z Bianką planujemy napisać opowiadanie, w którym będą brały udział moje postacie (na pewno Gilan i Adriana, kto jeszcze - zobaczymy) i jej bohaterowie. To opowiadanie nie będzie miało wpływu na główną (nazwijmy ją tak) opowieść, znajdującą się na tym blogu. Lecz, jeśli ktokolwiek chciałby poczytać o zwiadowcach, Adrianie i Gilanie, zobaczyć, jakie wyzwania razem z Bianką stworzyłyśmy - to serdecznie zapraszamy. Prolog już się pojawił. Opisu wprawdzie nie ma, szablon jest do zamiany, ale treść jest, a to najważniejsze. Inne niedogodności możecie przeżyć, mam nadzieję ;)


Pozdrawiam i zapraszam,
Mentrix
P.S. Nie wiem, kiedy pojawi się rozdział. Nauczyciele przypomnieli sobie o torturach, potocznie sprawdzianami zwanymi.

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Mam nadzieję, że Twoi nauczyciele jak najszybciej zapomną o torturowaniu Was, a także życzę Ci dobrych ocen z owych sprawdzianów.
    Pozdrawiam
    Uczennica Mistrza Chubba

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    *wkurzona na maxa* Tu był mega długi komentarz o tym jaki to wasz blog będzie fajny, ale niestety mi się usunął. Grrr...
    Może wróce za jakiś czas i go napiszę, ale teraz nie dam rady.
    Pozdrawiam
    Kot

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Mentrix!
    Mam zaszczyt nominować cię do LBA!! Więcej szczegółów tutaj:
    https://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2016/04/lba-liebster-blog-award.html
    Xoxo ;*
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zapraszam na land-of-grafic po odbiór zamówionego szablonu. Notka nr 1810-1815
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu :)
    http://rangers-chronicles.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    |Scarlet|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Chyba najwyższy czas wziąć się za siebie i odpowiedzieć na wszystkie nominacje.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem z niego dumna niczym matka, choć to przecież nie ja go stworzyłam.

      Usuń

Mia LOG