Lista utworów

30 kwietnia 2016

Informacja

Wiem, że rozdziału nie ma już ponad miesiąc. Piszę dlatego, aby poinformować was, że nie zginęłam i wszystko ze mną dobrze. Rozdział się pisze (półtorej strony), wczoraj zaczęłam. Powinien pojawić się w ciągu długiego weekendu lub chwilę po. Może nawet dzisiaj w nocy, albo to zależy od tego, co będę robić w ten wolny czas. na razie nie możemy dogadać się rodzeństwem, czy gdzieś jedziemy, a od tego wszystko zależy. Więc do zobaczenia niebawem i dziękuję za cierpliwość :D
Pozdrawiam,
Mentrix

6 komentarzy:

  1. Możesz być pewna, że skomentuję rozdział. Kiedyś tam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mentrix, psujesz się...

    "Aanonim"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho, moja droga, istnieje prawdopodobieństwo, że dzisiaj jeszcze dodam. Pisanie idzie mi bardzo dobrze. Prawie 5 stron.

      Usuń
  3. Wierz, wierz :D Właśnie skończyłam i sprawdzam literówki. Za pół godziny powinnam wstawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. TAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKK!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Mia LOG