Lista utworów

09 lutego 2016

Informacja

Przepraszam, że to nie rozdział, ale przysięgam, że jutro siadam i nawet trzęsienie ziemi mnie od komputera nie oderwie, nim nie napiszę rozdziału. Na usprawiedliwienie mam tylko to, że nie było mnie cały tydzień w domu.
Przejdźmy do informacji. Otóż założyłam nowego bloga. Na razie jest o bogach (greckich, nordyckich, celtyckich itd.) , potem, jeśli dam radę dociągnąć tą historię do odpowiedniego momentu, pojawią się herosi. Oczywiście, gdy już do tego dojdzie (stawiam, że minie mniej więcej rok), pojawi się Percy, Ann, mój kochany Leo, ale nie będą to główni bohaterowie. Ale o czym na piszę! Przecież to odległa przyszłość, na razie będzie to historia bogów. Więc, jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam! Na razie pojawił się tylko krótki prolog, muszę przyznać, iż trochę mroczny mi wyszedł. Blog jest dopiero w trakcie ,,budowy", więc tylko treść się liczy. I opisy niektórych bohaterów się pojawiły.
Miałam tylko zareklamować na trzy zdania, a tu się całe wypracowanie zrobiło...
No nic, zapraszam:

Mam nadzieję, że mnie nie zjecie, że nie ma jeszcze rozdziału... 
Pozdrawiam,
Mentrix
P.S. Nigdzie się jeszczce nie reklamowałam, więc czujcie się wyróżnieni :D


25 komentarzy:

  1. No pisz pisz bo mi tu już wszystko wrze z niecierpliwosci...czasami zastanawiam się czy nie wziasc superglue i nie przykleić Cię do tej klawiatury i krzesła dac kilkanaście kubków kawy i stać z siekierą obok dopóki nie skończysz...SZACUN na serio ja jestem zbyt leniwa by nawet 1 bloga zacząć a co dopiero 2...jak sa mroczne prologi to czlowieki sie bardziej hisroria interesuja wiec im mroczniej tym lepiej.No nic powodzenia na nowym blogu dużo pomysłów itd

    Na serio wezmę kiedyś superglue i Cię przykleje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się czy dobrze byś smakowała z dżemem... Chociaż myślę, że wybaczę ci brak rozdziału jeśli założyłaś nowego boga. Życzę powodzenia i weny ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę na górze dwa cudowne pomysły :)
    Prolog tam jest świetny, ale to już napisałam w tamtym drugim komentarzu. Już dzisiaj będzie nowy rozdzialik!! Jupijaj! Już się nie mogę doczekać!
    Pozdrowionka,
    Bianka :)
    Ps.: Pamiętaj, że pomogę Anonimkowi powyżej przykleić cię do krzesła. Z dwiema osobami nie wygrasz! Poza tym mogę użyć do tego pomocy Thora i reszty jego bandy, ale to dopiero kiedy zdobędziemy malinowy dżem. No.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, nie obiecałam dzisiaj rozdziału, tylko, że dzisiaj usiądę i zacznę go pisać.Poproszę Lokiego o pomoc i was przechytrzymy 😁

      Usuń
    2. Czekaj, czekaj... Co?!
      Na Merlina, Odysa, Zeusa, Atenę (moją boską mamę xd), Geralta z Rivii, Panią Jeziora, Thora, Herkulesa i innych wielkich ludzi i bogów, co?!
      W takim razie rozkazuję ci napisać go dzisiaj. I sprawa załatwiona.

      Usuń
    3. Ejze zajeliscie merlins,geralta,atene.
      Ty sobie oblaskawilas thora ,ona lokiego a mi kto zostanie? Jakis zalosny iron man albo lady gaga -,-

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. WIEM
      Zostal jeszcze thorin debowa tarcza.
      I gandalfa nikt nie zajol ,we trojke zabierzemy pierscien frodowi i ni bedziecie mialy nic do gadania
      ps.niech wena bedzie z toba

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Zbieracie przeciwko mnie drużynę? Nieładni...
      Został mi Dumbledore, Harry Potter, chcę też Syriusza i resztę Huncwotów bez Petera, Anakina Skywalkera, Luka, mistrza Yodę, Hana Solo, Legolasa i elfy, Tanatosa, Anubisa, Morrigan i resztę bogów śmierci. Nie macie szans. I jeszcze takie postacie z anime, które mnie totalnie zachwycają swoją odmiennością...
      Och, z tą weną to ciężko, dopiero 200 słów napisałam i nie wiem dokładnie, co chcę zawrzeć w tym rozdziale...

      Usuń
    8. Dawaj jakiś awkward moment!!!<3zawsze możesz napisać co ten 2 m zloto-pylny koleś powiedział gilanowi...skoro tworzymy drużyny to ja biorę braci salvator i klausa<3 nooo i Smolipalucha i resztę bandy z atramentowej trylogii i tam jeszcze kogoś sciagne...
      Wkurzylam się na wene...WENO!!!!!MASZ JA NAWIEDZIC I NIE OPUSZCZAC BO JA JUZ EXPLODUJE TU!!!!!!

      Usuń
    9. widze ze macie coraz wiecej najemnikow uwaga bo poszczuje was sauronem.
      poza tym jest jeszcze golum ,a znim nie chcielibyscie sie widziec c;

      Usuń
    10. mentrix a skad wezmiesz na nich forse? no raczej wszyscy nie pojda bez zaplaty.
      no raczej nie z bloga ,za malo ci placimy za pisanie ,w zasadzie to w ogole

      Usuń
    11. Właśnie, powinniście mi płacić. świat bym zwiedziła za taką forsę. Taka złotówka za wejście i mam prawie 26 tys, w kieszeni. Do Tokio bym poleciała. I do Egiptu, Irlandii i na Machu Pichu.
      Mój drogi, obiecam każdemu z nich osobną książkę i sławę na całe wieki. Choć większość z nich jest już sławna, więc może być problem... Ale znajdę na nich pieniądze, zdobędę fortunę.
      Godfryd Z Mikołajka powiedział kiedyś, jak to jego ojciec dorobił się fortuny. A więc słuchaj, może ta rada ci się przyda:
      Otóż jego ojciec znalazł na ulicy jabłko. Sprzedał to jabłko i kupił za te pieniądze dwa jabłka. A potem... odziedziczył spadek po dziadku.
      Albo będą mnie chronić z czystej miłości i zauroczenia mną :D Chociaż nie chciałabym aby Dumbledore i Yoda byli mną zauroczeni. Ale ich wezmę na instynkt tacierzyński.

      Usuń
    12. 0.0 twoja zaplata jest to ze cie nie rozszarpalismy

      Usuń
  4. Pomarzyć zawsze można...nawet mi się śniło ze dodalas Nowy rozdział i taka radość A później...pufffff i wszystko zniknęło.Ale rozdział był fajny w moim snie...taaa czasami mam dziwaczne sny (zwlaszcza na histori lub matmie)wczoraj np śniło mi się ze był koniec świata a później ze sie utopilam...takie optymistyczne to

    Pozdrawiam i Powodzenia z tym pisanie i na nowym blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. co do mojego poprzedniego komentarza to lubie to czytac ale czasem poki nie przeczytam to siostra mi nie da spokju XD
    ona cie poprostu kocha ,sila ja powstrzymuje by ci nie postawila oltarza zaraz kolo oltarza giliana ;) (nwm czy dobrze napisalem giliana -,- nie pamietam juz jak sie go pisalo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no ja wiem że jestem psycho Ale bez przesady az tak źle nie jest by stawiać komuś ołtarze...nawet jeśli te osoby/postać lovciam po nad wszystko...i nie wypisuj głupot "kochany" baby bro

      Usuń
    2. Masz ołtarzyk Gilana w domu?! O ja cię kręcę! Czyżbym znalazła osobę, która myśli tak jak ja?

      Usuń
    3. Bratnia psycho dusza<3 <3 <3

      Usuń
    4. Bracia sa poto by robic psychopatki z swoich siostr !! ;) ty wez nie klam bo nie ukryjesz przede mna co tam masz w lepetynie ,zreszta nie specjalnie tego pilnujesz , moze oltarzyk nie ale wszystko co wymyslasz ma zwiazek z gilanem , nawet snisz o nim oczywiscie to nic zlego c: (wlasnie ze zle) powiadasz ze nie jest tak zle? A mam nagrac jeden z tych twoich atakow? Moje lozko samo sie nie zarwalo (moje kochane lozeczko :'( )

      Usuń
    5. Ale i tak cie kocham my baby sist

      Usuń
    6. Ja nie moga byc twoja baby sis bo jestem starsza...jak już to big sis

      Usuń
  6. Jezeli ktos mnie spyta co rozumiem poprzez pojecie "psychopata" pokaze mu tylko komentarze pod tym blogiem

    OdpowiedzUsuń

Mia LOG