Lista utworów

24 grudnia 2015

Życzenia

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia wszystkim, którzy czytają tego bloga lub znaleźli sie tutaj przypadkiem, życzę dużo zdrowia, szczęścia, radosnego czasu spędzonego w rodzinnym gronie, wymarzonych prezentów pod choinkę, spełnienia nawet najskrytszych marzeń, dobrych ocen i zdania wszystkich strasznych testów, które nas czekają, z dobrym wynikiem. Osobom prowadzącym blogi życzę mnóstwa weny, wolnego czasu i książek, dzięki którym pojawią sie nowe pomysły na opowiadania.
Ach, mam też nadzieję, że osoby, które na swoim blogu dawno już nie pisały, powrócą do nas.
I szczęśliwego Nowego Roku i cudownego Sylwestra!
Mentrix
P.S. Za wszelkie błędy przepraszam, ale pisałam z telefonu.

5 komentarzy:

  1. Dziękuje!!
    Mój brzusio jest pełny a ja szczęśliwa i nikt nie patrzył na mnie jak na wariatkę jak brałam czwartą dokładkę(wszystkich dań).
    Wesołych świąt nawzajem!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!
    Moje najskrytsze marzenie: w wigilę jeść dużo i nie tyć. Niestety się nie spełniło... Może za rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój brzuchol też zadowolony (szkoda tylko ze się trochę zaokraglil)...Dzięki za życzenia.Tobie też życzę wszystkiego naj,dużo weny nooo i więcej czasu na wszystko (sorrki nie umiem składać zyczen)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jadłam i nie tyłam :D .wesołego nowego roku i czego sobie życzysz, jak najwięcej weny i dużo książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczesciara...ja prawie nic ze słodyczy nie jadłam bo się bałam ze znowu przytyje (pominmy fakt że już i tak jestem gruba...).Ale to zawsze tak wyglada:nie zjem...nie zjem tego ciastka (5min pozniej)a chrzanic to i tak jestem gruba...wg kiedy Nowy rozdział(mina niewiniatka)tak z ciekawości pytam...

      Usuń

Mia LOG