Lista utworów

22 listopada 2014

Rozdział VIII

Nocne niebo rozdarła błyskawica. Najpierw jedna, a po niej kolejne. Któraś uderzyła w pobliskie drzewo, które momentalnie zajęło się ogniem. Ten jednak nie palił się długo. Po grzmotach i błyskawicach nadszedł ulewny deszcz. Chmury pozbyły się wody, którą magazynowały przez ostatni tydzień. Strumienie i rzeki wylały, zalewając pobliskie pola uprawne. Rano chłopi będą mieli poważny powód do zmartwień.
Krople bębniły w przeciekający dach opuszczonej przed trzy laty stodoły. Było tam zimno, mokro, a w sianie biegały szczury. Nikt nie przejmował się tym, czy trójka więźniów nie zamarznie na śmierć.
– Jestem głodny – powtórzył po raz piąty Horace. Została mu odebrana zbroja, więc biedak w cienkiej koszuli i spodniach trząsł się bardziej niż dwójka zwiadowców. Choć Genoweńczycy każdemu z nich zabrali broń i związali, to zwiadowcze płaszcze pozostały na swoim miejscu. Spisywały się nadzwyczaj dobrze, utrzymując ciepło ciała. Ale nawet one nie wystarczyły. Ziąb przenikał kości, niezależnie od tego, w co człowiek był ubrany.
– Mówiłeś to już kilka razy – burknął Halt, próbując poprawić sobie przekrzywiony płaszcz. Był już starszym człowiekiem, zbliżał się do sześćdziesiątki, więc zimno oddziaływało na niego jeszcze bardziej. Czuł ból w plecach, spowodowany długim siedzeniem w bezruchu. Nogi bolały go niemiłosiernie, Genoweńczycy przywiązali związane ręce więźniów do swoich siodeł i kazali im przejść całą drogę pieszo. Halt zastanawiał się podczas bezustannego marszu, czy nie wygodniej byłoby zemdleć.
Od porwania ich w zamku Araluenu minęło dopiero dwanaście godzin. Podróżowało z nimi piętnastu Genoweńczyków. Reszta została z jakiegoś powodu w stolicy. Jeśli Halt dobrze podsłuchał rozmowę zabójców, w ciągu trzech dni mieli dołączyć do głównych sił Genoweńczyków. A tam w obozie więzionych było czterdziestu-siedmiu zwiadowców oraz król z gwardią przyboczną i doradcami. Stamtąd musieli dotrzeć do portu, załadować się na statek i popłynąć do Genowesy.
Ale Halt z pewnością się tam nie wybierał. Już wolał stracić życie niż wsiąść na jakiś przeklęty statek. Jedyną rzeczą jaka mogła pokonać starszego zwiadowcę, była właśnie choroba morska.
– Spójrz na to z innej strony, przyjacielu! Zawsze mogło być gorzej... – zaczął Will. Od jakiejś godziny starał się wszystkich rozbawić i pocieszyć, ale i jego siedzenie w bezustannym chłodzie pozbawiało sił.
– Mówiłeś już to. I to tuż przed tym, jak zaczęło lać.
Humor Horacego zależał w dużym stopniu od tego, co zjadł na śniadanie. W ostatnich latach rycerz przyzwyczaił się do wybornych dań, serwowanych przez królewskiego mistrza kuchni, więc brak posiłku był dla niego nie do pomyślenia.
– Nic by się nie stało, jakbyś zauważył moje wysiłki. Przecież próbuję ci tylko poprawić humor!
– Poprawisz go, jeśli wymyślisz jak się stąd wydostać...
– Zamknijcie się obaj! – Głos Halta był ledwo słyszalny wśród uderzających o ziemię piorunów.
– Idą tutaj.
W tym samym momencie rygiel w drzwiach zaklekotał i uniósł się. Do środka wtargnął porywisty wiatr w towarzystwie deszczu i mrozu. Jeńcy skulili się pod swoimi płaszczami.
W progu stanęła wysoka postać otulona ciepłą, purpurową peleryną. Na głowie miała czarny kapelusz z rondem i pawim piórem ufarbowanym na czerwono. Twarzy przybysza nie było widać. Księżyc, jedyne światło oświetlające wnętrze stodoły, rzucał cień na jego rysy. W księżycowej poświacie widać także było dziesięć noży przytroczonych do pasa.
Jednak Halt nie potrzebował widzieć twarzy tego mężczyzny. Od razu wiedział, o co chodzi. Najwyraźniej Genoweńczycy postanowili wreszcie zadać im parę pytań.
– Żałosny widok, doprawdy żałosny – powiedział zabójca, podchodząc pewnie do więźniów. Na jego twarzy czaił się pełen satysfakcji i pogardy uśmiech. Halt postanowił za wszelką cenę go usunąć.
– Na szczęście nie tak żałosny jak twój. Twoja żona chyba mdleje ze wstydu na twój widok.
Uśmiech Genoweńczyka zniknął, zastąpiony grymasem wściekłości.
– Milcz, królewski pomiocie!
– Och, co się tak irytujesz? Słyszałeś może, że złość piękności szkodzi?
Pierwszy zareagował Will. Najpierw starał się powstrzymać śmiech, lecz na próżno. Chwilę później dołączył do niego Horace.
Genoweńczyk nie mogąc już znieść tego aroganckiego zwiadowcy, podszedł bliżej. Ręka uniosła się w powietrze i sekundę później wylądowała na twarzy Halta. Głowa zwiadowcy odskoczyła do tyłu. Uderzenie było tak mocne, że z nosa pociekła mu krew, plamiąc leżące pod nim siano. Gdy Halt zaśmiał się szyderczo, padł drugi cios. Ten tym razem uderzył w brzuch. Starszy zwiadowca jęknął i osunął się na ziemię.
– Teraz jesteś tam, gdzie twoje miejsce, przybłędo! – wysyczał Genoweńczyk, z każdym słowem kopiąc leżącego przed nim mężczyznę. Gdy skończył, ten próbował się podnieść, opierając się na związanych z przodu rękach. Nie dał jednak rady i upadł ponownie na ziemię. Zabójca chwycił go za poły płaszcza i uniósł na wysokość swojej twarzy.
– Było się nie odzywać, głupcze. Przynajmniej miałbyś szybką śmierć. Teraz postaram się, aby była długa i wyjątkowo bolesna.
Z tym słowami rzucił Halta na ziemię.
– Ten już nam przez jakiś czas nic nie powie – zwrócił się do swojego towarzysza, który opierając się o framugę drzwi, spokojnie przyglądał się scenie, która rozegrał się przed chwilą.
– Mamy jeszcze tych dwóch – odpowiedział drugi mężczyzna, wskazując głową Willa i Horacego, którzy z nienawiścią wpatrywali się w prześladowcę swojego mentora i przyjaciela.
– Zobaczmy, czy mogą coś nam powiedzieć, zanim doprowadzimy ich do głównego obozu.
Pierwszy Genoweńczyk uklęknął i przyłożył ostrze sztyletu do gardła Halta. Will który usiłował dokonać niemożliwego i uwolnić się z więzów, zamarł przerażony.
– Jeśli nie odpowiedzą, to z przyjemnością poderżnę mu gardło.
Drugi Genoweńczyk wszedł do stodoły i zamknął za sobą drzwi. W jego ręku pojawiło się krzesiwo i po chwili zapaliła się pochodnia. Trzymający ją mężczyzna był znacznie młodszy od swojego towarzysza. Podczas gdy tamten sięgał już pięćdziesiątki, ten nie skończył nawet trzydziestu lat. Teraz podszedł do Willa i pochylił się nad nim.
– Gdzie jest wasz kolega?
– Jaki kolega? – Will najchętniej rzuciłby się na zabójcę nawet ze związanymi rękami, ale przed tym powstrzymywał go nóż, tkwiący tuż przy szyi Halta.
– Ostatni zwiadowca, którego nie złapano. Był razem z wami w zamku. Więc gadaj, gdzie on jest!
Genoweńczyk trzymający Halta, uniósł głowę i uśmiechnął się złowieszczo. Młody zwiadowca natychmiast odrzucił pomysł, by udawać, że nie wie o co chodzi. Mogłoby się to skończyć dla jego byłego mentora tragicznie.
– Nie wiem.
– Doprawdy? A dałbym sobie głowę uciąć, że wiesz, gdzie się ukrył.
Chłopak uśmiechnął się tylko.
– To szybko ją stracisz. Nie wiem, gdzie on jest. Wyszedł załatwić jakąś sprawę. Wróć do zamku i sprawdź. Może tam czeka i z chęcią z tobą porozmawia. Może nawet poczęstuje cię kawą. Nie gwarantuję jednak, że wrócisz żywy z tego podwieczorku.
– Milcz, psie! – Nim Will zdążył zareagować, został odrzucony i uderzył boleśnie plecami o ścianę. – Zdradzę ci sekret. Mamy w swoich szeregach czarodzieja. Uszykuje ci on taką śmierć, że nawet sobie nie wyobrażasz. A ty co mi powiesz? - zwrócił się do rycerza.
Horace spojrzał na niego obojętnie. Nie zamierzał pokazać jak bardzo się boi. Zwykle brał przykład ze zwiadowców i dobrze na tym w ostatecznym rozrachunku wychodził. Dodatkowo nienawidził Genoweńczyków i chętnie zdenerwowałby ich jeszcze bardziej.
– Jedyne co ci mogę powiedzieć, to plotki, przesyłane między służkami w zamku. Nic więcej nie wiem. W końcu jestem tylko rycerzem. Mogę opowiedzieć wam o polityce naszego kraju i o władaniu mieczem. Ale od myślenia i przechowywania informacji mamy zwiadowców. Przykro mi, że jestem niedoinformowany.
– Ty... ty...
– Jeju.... Spokojnie, weź głęboki oddech. Inaczej się udusisz. A to byłaby niepowetowana strata. Nawet ciężko mi o tym myśleć...
– Zamknij się! Na Bellonę, zamknij się! – wrzeszcząc przezwiska i obrażając jeńców, młodszy Genoweńczyk podszedł do swojego kompana, który właśnie wstawał i chował nóż do pochwy. Starszy westchnął. Jego towarzysz zbyt szybko tracił zimną krew, zbyt szybko dawał się sprowokować. Kiedyś mogło to przesądzić o jego życiu.
– Uspokój się. Uparli się i nic na to nie poradzimy. Może Leonardo będzie umiał coś z nich wydobyć.
Drugi Genoweńczyk westchnął. Popatrzył na wnętrze stodoły, po czym zwrócił się do zwiadowców i rycerza.
– Wytłumaczcie mi coś. Czy wam życie nie jest miłe? Gdybyście nam powiedzieli, gdzie się udał wasz przyjaciel, ocalilibyście życie. Czy jeden człowiek jest warty śmierci? Nie łatwiej byłoby go wydać?
– Pozwól więc, że ci wytłumaczę. – Halt podniósł głowę w spojrzał na młodszego z zabójców. Starszy przysłuchiwał się temu z ciekawością. Także chciał poznać odpowiedź na nurtujące go od pół godziny pytanie.
– Horace jest rycerzem. Ślubował, że nie zdradzi nigdy nikogo ze swoich przyjaciół. Dla niego honor i przestrzeganie przysięgi są najważniejsze. Z kolei my, w Korpusie Zwiadowców, mamy jedną zasadę. Niewiele osób o niej wie, więc czuj się zaszczycony – dodał z sarkazmem. – Słyszałeś może o muszkieterach?
– Tak, to zakon obrońców królewskiej rodziny w Galii. Istniał jakieś dwieście lat temu.
– Nasz Korpus liczy sobie czterysta lat. To od nas przejęli swoje motto.
– I niby to motto jest odpowiedzią na pytanie? - zapytał sceptycznie starszy zabójca. Nie miał ochoty na wykład z historii świata.
– Tak.
– Więc jak ono brzmi? – spytał młodszy. Osobiście bardzo interesował się historią i choć był zabójcą, za wszelką cenę chciał zdobyć wiedzę, o której innym nawet się nie śniło.
– Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Tu chodzi o przyjaźń. Dlatego go nie wydaliśmy.
– Chodź już. – Starszy Genoweńczyk pociągnął swojego towarzysza za ramię. – Kolacja czeka.
Dodał to z premedytacją, patrząc po kolei na każdego z jeńców. Oni dostaną skromny posiłek dopiero jutro wieczorem. A go czeka teraz wspaniała uczta. A jeszcze większa i bardziej wystawna, gdy dotrze już do głównego obozu nad skrajem morza, gdzie stacjonuje Michael.
Po chwili obaj zniknęli za drzwiami. Rygiel opadł na swoje miejsce. Żaden z nich nie zauważył, że starszemu Genoweńczykowi brakuje przy pasie jednego noża.
– Jacy nieostrożni – mruknął z satysfakcją Halt. Chwilę później więzy opadły na ziemię. Zwiadowca podszedł do Willa i ukląkł przy nim. Musieli się stąd jak najszybciej wynieść. Wzmianka o czarowniku bardzo zaniepokoiła Halta. Od lat krążyły plotki, że na kontynencie żyje kilka osób, które potrafią posługiwać się magią. Musieli to koniecznie sprawdzić.
– Nie, Halt.
– Co? – Spojrzał zdziwiony na swojego byłego ucznia. Will popatrzył na niego ze smutkiem.
– Muszę tu zostać. Horace nie da rady uciec. Od razu go zauważą. A ja go nie zostawię samego.
– Bzdury – burknął zwiadowca. Mógł przewidzieć taki obrót sytuacji. Takie postępowanie było tak charakterystyczne dla Willa. - Jakoś uciekniemy. Razem można odwrócić ich uwagę, a wtedy...
– Halt, proszę cię. Pomyśl. Doskonale wiesz, że nam się nie uda. A trzeba jak najszybciej zająć się sprawą tego czarownika. Musisz znaleźć też Gilana, odbić króla i resztę Korpusu. Ja sobie poradzę.
– Ale Will...
– Powiedz mi: czy ja kiedykolwiek cię zawiodłem?
– Znasz odpowiedź na to pytanie – mruknął zwiadowca. Doskonale zdawał sobie sprawę, że jego uczeń ma rację. – Ja zostanę, a ty idź.
– Masz większe doświadczenie. Jesteś najlepszym zwiadowcą jakiego miał kiedykolwiek Korpus. Tylko ty dasz sobie radę. Ten czarodziej to bardzo poważna sprawa. Proszę, zaufaj mi. Poradzę sobie. Przypilnuję, żeby mi ani Horacemu nic się nie stało. To najlepsze wyjście. Poza tym w okolicznych wioskach nie znajdziesz więcej niż jednego konia, a jakoś musisz pojechać. Więc możesz iść tylko ty.
– W porządku. Horace, zgadzasz się?
Rycerz tylko kiwnął głową.
– Idź, Halt. A jak spotkasz tego czarodzieja, to kopnij go ode mnie w tyłek. Tylko mocno.
– To da się zrobić. – Na ustach zwykle ponurego zwiadowcy powoli zagościł uśmiech. Cicho, wtapiając się w ciemność, ruszył do drzwi. Zanim za nimi zniknął, usłyszał jeszcze głos Willa.
– Pozdrów koniecznie Wyrwija i Gilana. Pewnie się stęsknili.
Halt był pewien, że kto jak kto, ale Wyrwij, koń i zarazem przyjaciel jego ucznia się stęsknił. Prawdopodobnie najchętniej stratowałby wszystkich Genoweńczyków, jeśli tym sposobem mógłby się dostać do swojego właściciela.
– Pozdrowię.
I zlał się z tłem. Zabójcy popełnili błąd pozwalając zachować zwiadowcom ich płaszcze. Sami dali im broń do ręki.

***

W obozowisku Genoweńczyków paliły się liczne ogniska. Nikt nie zauważył ciemnej postaci, która wślizgnęła się do zbrojowni. Nikt nie zauważył braku łuku, strzał i noży, które zostały skonfiskowane więźniom.
Wszyscy bawili się wokół ogniska. Świętowali dotychczasowe zwycięstwa. Byli czujni, lecz jeszcze nieświadomi, że trafili na trudny orzech do zgryzienia. W Araluenie nie pójdzie im tak łatwo jak w innych krajach. Dużo osób chciało im w tym państwie stawić opór. Byli rycerze, baronowie, którzy gromadzili się na zamku w lennie Redmont i szykowali plan odbicia króla. Jednak tylko pięć osób było w stanie obrócić ich plany w proch. A jedna z nich stała na wzgórzu ponad obozem, niewidzialna dla innych niczym zjawa.
Halt podniósł głowę i spojrzał w niebo. Burza już dawno przeszła, a sklepienie było pełne gwiazd. Bez problemu odnalazł konstelację Strzelca. Uśmiechnął się ponuro.
Następnie spojrzał na obóz i stodołę za nim.

– Odnajdę cię, Will. Nieważne, dokąd cię zabiorą. Przysięgam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jest nowy rozdział. Strasznie ciężko mi się go pisało. Nie wiem czemu. Może dlatego, że jestem chora?
Ok, nie rozpisuję się, bo nie zdążę na pociąg. A Kosogłos nie może czekać!
Pozdrawiam :)






6 komentarzy:

  1. O tak, Genoweńczycy nie dali rady Zawiadowcą to zaczęli straszyć Leonardem :D
    Bardzo się ucieszyłam kiedy Haltowi udało się uciec, ale szkoda, że pozostawił swoich przyjaciół, nie mniej rozumiem, że w pojedynkę ucieczka jest lepsza, a jednak... ja bym tam nie mogła nikogo zostawić i nadal jest mi szkoda Willa i Horace'a.
    Naprawdę żałuje, że wczoraj nie wzięłam się za czytanie rozdziałów, ale internet mi odmówił posłuszeństwa, a teraz jestem szczęśliwa, że znów ze mną jest i nawet chodzi w miarę szybko.
    Genoweńczycy są źli! - Czuje się jak czteroletnie dziecko pisząc to, ale to cała prawda o nich, jestem pewna, że gdyby któryś z nich został złapany, bez skrupułów zdradziłby swojego wodza. Naprawdę ich nie cierpię i mam ochotę jakąś szarańczę na nich puścić... może Halt znajdzie czarodzieja, który to zrobi :D
    Już sobie wyobrażam panikującego Leo ^^
    Szkoda, że nie wspomniałaś w tym rozdziale o Adrianie, choć trochę było o Gilanie, co prawda tylko o nim gadali i pytali "Gdzie wasz kumpel" - tia, na pewno Zawiadowcy zdradzą, gdzie jest ich najlepszy kumpel od browala, ha! W każdym razie nadal jestem pod nie lada wrażeniem tego jak wspaniale opisujesz te wszystkie mrożące w krew żyłach sceny.
    Uwielbiam czytać u ciebie te momenty, gdy opisujesz jak ktoś ucieka, atakuje, czy puszcza nie śmieszne żarty tz: "Spójrz na to z innej strony, przyjacielu! Zawsze mogło być gorzej...", a komentarz Halta mnie rozwalił i był najlepszym tekstem w całym opowiadaniu :D Oczywiście ja uwielbiam tylko te zabawne, co nie znaczy, że pozostałe kwestię mi się nie podobały, bo były równie super, ale po prostu jak sobie wyobraziłam to wszystko... chichrałam się jak głupia, choć nie powinnam, gdyż Zawiadowcy zostali pojmani, Horace (chyba on) narzekał na brak jedzenia... Gdyby ktoś chciał zabrać mi moje tosty z serem ryczałabym jak głupi ;-; Współgram w bólu z rycerzem!
    Rozdział jest według mnie wspaniały jak inne i nie aż tak krótki (chyba) jak poprzedni :> Mimo, że jesteś chora (Szybkiego powrotu do zdrowia! - Chociaż, gdy jesteś chora to masz więcej czasu na pisanie...) rozdział jest wspaniały :D Uwielbiam Twoje opowiadanie, choć ksiażki nie czytałam i jakoś zawsze zapominam jej poszukać, nie mniej może kiedyś ją znajdę i przeczytam, ale póki, co wystarczy mi Twoje opowiadanie :)
    Życzę dużo weny, która nie spuści cię z oka nawet na krok (jak prześladowca) i głowę pełną magicznych pomysłów oraz dużo czasu w zdrowiu (nie w chorobie) na pisanie równie wspaniałej treści!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z góry przepraszam, że będzie krótko (znowu), ale jestem zawalona robotą p[o czubek głowy, bo wczoraj pół dnia odsypiałam po nocnym maratonie "Igrzysk Śmierci" - właśnie "Kosogłos" nie może czekać! Także kajam się, proszę o wybaczenie i przechodzę już ad rem.
    Bardzo podobał mi się początkowy opis burzy i panujących w stodole warunków. Aż sama zadrżałam z zimna! I generalnie ja jakoś nie odczułam, by rozdział ciężko się pisało, co tylko dobrze o Tobie świadczy. Czy to tylko moje wrażenie, czy Genoweńczycy są trochę... Nieudolni? Porwali króla i całą elitę, a nie mogą namierzyć jednego faceta i latają jak pies za własnym ogonem. Na zasadzie "Powiedzcie nam, gdzie on jest, albo zabijemy waszego towarzysza! Nie powiedzie? Ok, to my już sobie pójdziemy. Ale bójcie się!". Ucieszyłam się z ucieczki Halta, choć martwię się o pozostałych. Boję się, że może im się oberwać, gdy Genoweńczycy odkryją brak jednego z więźniów. Zwłaszcza że sprawiają wrażenie takich pewnych siebie... Zdaje się, że ktoś tutaj o hybris nie słyszał, a to nigdy nie kończy się dobrze. I ta końcówka z obietnicą była po prostu epicka. Aż biła od niej taka siła. A w ogóle to jestem rozbita emocjonalnie po "Igrzyskach", także teraz wszystko mnie wzrusza i sprawia, że mam ochotę płakać i w ogóle... I jak ja mam robić głupią matmę w takim stanie?
    No dobrze, kończę, zanim zacznę wygadywać kompletne głupoty. Jeszcze raz przepraszam, że tak krótko, ale jestem kompletnie nieogarnięta, a czasu brak. Postaram się następnym razem bardziej rozgadać.

    Pozdrawiam i życzę weny,
    Lakia

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, byłaś na Kosogłosie? :D Ja też byłam.... zarąbisty film. :D Boski po prostu :D
    A co do rozdziału to...
    Haaaaaaaltt <3 Kocham go normalnie. Jak ci Genoweńczycy go bili to myślałam, że wyjdę z siebie. Jak oni mogli w ogóle go tknąć? :o Popamiętają mnie, oj nie puszczę im tego płazem. :P
    Will się poświęcił dla przyjaciela... nieźle :d
    Boski rozdział, świetnie przedstawiona postawa Genoweńczyków. Najbardziej chyba napawało mnie radością to, że był Halt, ale jeszcze, że na zamku Redmont zwierano szyki. Będzie dobrze, musi być xD Muszą się obcych pozbyć z Araluenu. xD A teraz najlepszy z Korpusu jest na wolności. xD Rozniesie obcokrajowców w pył :D
    Pozdrawiam i życzę weny :D
    Zapraszam na: 76-igrzyska-smierci.blogspot.pl :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie, cudnie ^^ Jest wreszcie rozdział o Willu i Halcie (taniec szczęścia). Już myślałam, że słuch o nich zaginął :P
    Och i powiem, że Will jest po prostu niepoprawny. Serio? „Zawsze mogło być gorzej…” -.- Nie znam nikogo innego kto w ten sposób nazwałby porwanie przez najlepszych zabójców i siedzenie w mokrej szopie w cienkim ubranku bez żarcia, planu i szansy na ucieczkę ;)
    Agh, jak ja nienawidzę Geneoweńczyjów. Oczywiście porwanie naszych bohaterów było karygodne – wręcz niewybaczalne. Ale kiedy uderzył Halta to miałam ochotę tam wskoczyć i sama mu przywalić. Albo nawet poderżnąć mu gardło jego własnym nożem, a potem z satysfakcją patrzyć na jego ciało w topiące się we własnej krwi. Wrrr… Na razie pozostanie to w sferze marzeń, lecz mam nadzieję, że wkrótce spełni się moje marzenie. W końcu idą święta… ^^ Przydałoby się pozbawić kogoś paru głów, co? :D
    A tak wracając… Halt jak zwykle mnie nie zawiódł. ;D Akcja z nożem była wprost wyborna. No i na co Genoweńczyką taka złość. Nie zauważają wtedy jak Zwiadowca wyciąga im nóż zza pasa. Choć sądzę, że nie zauważyłby nawet gdyby nie był wściekły^^
    Trochę się zasmuciłam, że Will zostanie w niewoli, ale czego nie robi się dla przyjaciół. Chyba za to go ubóstwiam ;)
    Zastanawiam się jak zareagują nasi zabójcy, gdy wejdą rano spokojnie do szopy, a tam nie trzech a dwóch więźniów ;) Mam tylko nadzieję, że nic im nie zrobią i Haltowi uda się sprowadzić pomoc na czas. Czym ja się właściwie martwię? Mu zawsze się udaje :D
    Okropnie ucieszyło mnie to jak wyszedł ci rozdział. Naprawdę nie podejrzewałam, że tak dobrze wyjdzie ci przedstawienie osobowości bohaterów ^^ Duże plusiki!
    Czekam na kolejny rozdział i chcę wreszcie się dowiedzieć co tam u Gilana i Adriany^^ W końcu nie było ich przez dwa rozdziały. Kto wie co zdążyli nawyrabiać. ;P
    Życzę masy weny i wiader pomysłów!
    Pozdrawiam, Inna :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział. Halt jest genialny <3 No i smutno mi, że Will zostanie w niewoli, ale był to szlachetny gest. Bardzo podoba mi się twój styl pisania i z niecierpliwością czekam na następny rozdział.
    Weny :*
    http://tommorow-is-beautifull-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie ryczę! Wybrałaś najpiękniejsze słowa jakie kiedykolwiek wyszłu z ust Halta. pamiętam jak po przeczytaniu "Płonącego mostu nie potrafiłam się otrząsnąc przez pare dni. Adriana strasznie mi podoba. Jest silną kobietą, a takich brakuje.Uczucie w Twoim opowiadaniu jest niezwykle subtelne. Bohaterowie nie rzucają się na siebie wyznając dozgonną miłość, jak się coraz częściej zdarza. Ogólnie tym blogiem pokazujesz wszystko co piękne. Honor, braterstwo, odwagę i lojalności . Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem. Do tego ta muzyka... ach. Czuję się natchniona!
    Pozadrawiam, puck

    OdpowiedzUsuń

Mia LOG