Lista utworów

30 marca 2015

Informacja

Hej, moi drodzy!
Mam kiepską wiadomość. Nie wiem kiedy pojawią się nowe rozdziały. Cały świat sprzysiągł się przeciwko mnie. Najpierw brat wykorzystał cały internet. To nie była taka tragedia. Mogłam w końcu iść do koleżanki za płotem i opublikować rozdział. Ale zepsuł mi się komputer. Cały system i oprogramowanie wyleciało mi w powietrze. Nic nie chce działać (nawet Word), a najgorsze jest to, że stracę całą pamięć. Jestem pogrążona w żałobie. Więc jak komputer wróci z naprawy, dopiero wtedy będę mogła się zabrać za pisanie rozdziałów (a miałam już połowę następnego :( ). Obawiam się więc, że będę miała spore zaległości na waszych blogach, a rozdział pojawi się dopiero na początku maja. Chyba, że zdarzy się jakiś cud. Przepraszam za nieskomentowane jeszcze rozdziały i pozdrawiam,
Mentrix

4 komentarze:

  1. Hej, nie martw się! Zawsze możesz pisać rozdział w zeszycie :D Ja tak robię, gdy nie mam dostępu do laptopa albo gdy napadnie mnie natchnienie w jakimś dziwnym miejscu. A pół rozdziału to można w końcu przeboleć, gorzej, gdyby był napisany w całości... W sumie to ja też robię sobie przerwę, tak mniej więcej do końca kwietnia, bo trzeba powtarzać i zakuwać do bólu ;-;
    Pozdrawiam i powodzenia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się! Ja poczekam. Chyba po to mam Cię w obserwowanych, żeby czekać zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. *Drży na samą myśl* Mam nadzieje, że Twój laptop będzie do odratowania, a nie to, co było z moim :/
    Teraz mam nowy, ale pamiętam te mroczne i ponure dni bez komputera! (W sumie wtedy dostawałam same piątki w szkole, ale nie o tym teraz gadamy!).
    Dobrze, że się tłumaczysz, bo jeszcze tutaj wybuchłby bunt, że nic nie piszesz :P
    W takim razie, ja spokojnie odkładam swoje widły i pochodnię (które kupiłam specjalnie na Ciebie) i poczekam cierpliwie, bez czepiania się, na nowy rozdział na którymś z Twoim blogów ^.^
    Na tym kończę swój humorzasty komentarz!
    Dobranoc!
    Bussis! ^^

    OdpowiedzUsuń

Mia LOG